Kaj smo prek Instagrama izvedeli o slovenskih kavnih navadah

SiolNET pred 7 dnevi  |  Srdjan Cvjetović

Kar 95 odstotkov slovenskih uporabnikov (njihovega) družbenega omrežja zjutraj najprej pomisli na kavo, le pet pa na telovadbo, ugotavlja italijanski proizvajalec kave De'Longhi.

Že res, da rezultati izvirajo iz ankete na Instagram profilu omenjenega proizvajalca, kar zagotovo pomeni, da so vsi vprašani močno navezani na kavo in da je treba to upoštevati pri razumevanju tako visokega odstotka, a ni dvoma, da je kava pomemben in nepogrešljiv sopotnik vsakega jutra v slovenskih domovih. Ena skodelica kava ali več? V Sloveniji je več kot dve tretjini tistih, ki si vsak dan najdejo čas za več skodelic kave. Kava z mlekom zjutraj odločno

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem