Kakovost se (vedno) opazi

Večer pred 8 dnevi

Gregor Griljc, vodja podružnice Sony v Sloveniji, je z nami odkrito spregovoril o sedanjosti in prihodnosti japonskega tehnološkega giganta.

Japonski velikan v svoji poslovni enačbi upošteva vse – uporabnike, okolje, tehnologijo in družbo. Blagovno znamko Sony danes poznajo malodane vsi. Kaj bi po vašem mnenju o njej moral vedeti slehernik? Sonyjev cilj je »z močjo kreativnosti in tehnologije napolniti svet s čustvi«, čemur zagotovo botruje široka paleta raznovrstnih izdelkov in storitev, ki nas premaknejo, navdušijo in osvobodijo spon gledanja skozi okvire pričakovanega. Prizadevamo si, da pri vsakem

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem