Kako ravnati kot direktor, ko se udarita ekipi podjetja in naročnika

Finance.si 13.02.2023

V primeru spora med ekipo podjetja in stranke je treba obema stranema omogočiti, da si »olajšata« dušo in nato s hladno glavo sami poiščeta rešitev.

Vsi vodje se srečujemo z nasprotujočimi si mnenji sodelavcev. Ponavadi se to zgodi, ko med dvema ali več osebami nastane neki konflikt, ki vodi tako daleč, da konča na pladnju vodje. Ti konflikti so lahko malenkostni in lahko izbruhnejo med dvema sodelavcema, lahko pa so tudi mnogo večji, s hujšimi potencialnimi posledicami in se zgodijo med ljudmi iz lastne ekipe in zunanjimi. Zunanji pa so lahko dobavitelji, stranke, regulatorji, prijatelji, družinski člani. Ko

NATO »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem