"Razkošje, ko je imela vsaka slovenska vas svoj salon in servis, je mimo"
SiolNET 31.03.2023 | Gregor Pavšič
"Kupiti dizelski, morda še hibridni ali pa kar že električni avtomobil? Vzeti posojilo ali porabiti privarčevano gotovino? To je le nekaj vprašanj, ki si jih zastavljajo kupci novih avtomobilov. Spremembe so velike tako za kupce kot tudi za manjše prodajalce in serviserje v lokalnem okolju, katerih število se neizbežno krči. "Avtomobilski svet in posel se resnično obračata na glavo," pravi David Jurič, direktor podjetja Summit Motors iz Ljubljane, ki uvaža Fordove avtomobile. Tiste znamke, ki ukinja modele
Summit Motors je bil eden izmed prvih avtomobilskih uvoznikov v Sloveniji, letos pa praznuje svojo tridesetletnico. Sedemnajst let je v podjetju zaposlen tudi David Jurič, ki že dolgo vodi Fordovo znamko v Sloveniji. Ford na evropski ravni napoveduje prehod na povsem električni program, zato ukinja številne tradicionalne modele, zmanjšuje pa tudi število zaposlenih v razvoju ter pooblaščenih trgovcev in serviserjev v lokalnem okolju. Če prej avtomobilski sektor 50