Prepovedali dva oglasa: le izjema ali napoved tektonskih premikov?

SiolNET 29.06.2023  |  Gregor Pavšič

Bo primer iz Velike Britanije, kjer je oglaševalski nadzorni organ ugodil pritožbi in prepovedal dva oglasa za električne avtomobile, ostal osamljen primer ali bi lahko sprožil spremembe tudi v drugih evropskih državah? Tudi v Sloveniji vidimo, beremo in slišimo oglase, ki za marsikateri električni avtomobil obljubljajo skoraj nemogoče.

V Veliki Britaniji se je zgodil zanimiv primer, ko je oglaševalski nadzorni organ ASA (Advertising Standards Authority) prepovedal dve oglasni kampanji za električne avtomobile. Po poročanju The Guardiana je šlo za oglasa Hyundaia in Toyote. Oba oglasa sta navajala optimističen čas polnjenja baterije na javni polnilnici, nadzornike pa je na podlagi predhodne pritožbe zmotil vtis iz oglasa, da je ustrezno zmogljivih polnilnic, ki bi v praksi omogočale tako hitra

Preberite še

Avtomobilizem, zadnje novice »

Uporabniške preference