Popolna novost: se nam obetajo ogrevani varnostni pasovi?

SiolNET 06.01.2023  |  Gašper Pirman

Pred 64 leti je Volvo kot prvi v avtomobil vgradil tritočkovni varnostni pas, ki je vse do danes osnovna in najpomembnejša varnostna stvar v avtomobilu. Čeprav se v več kot šestih desetletjih praktično ni spremenil, so nekateri proizvajalci vanj vgrajevali tudi zračne blazine, nemški ZF pa ima drugačno idejo. S pomočjo ogrevanih varnostnih pasov bi radi povečali doseg električnim vozilom.

Ogrevani varnostni pasovi so primarno namenjeni podaljševanju dosega električnih vozil v mrzlih zimskih dneh. Za ogrevanje varnostnih pasov se namreč porabi manj energije kot pa za ogrevanje celotne kabine avtomobila. Doseg se poveča za 15 odstotkov Morda se komu zdi ideja privlečena za lase, toda izračuni, ki so jih opravili pri ZF, so pokazali, da se doseg avtomobila ob nižjih Foto: ZF zunanjih temperaturah z uporabo ogrevanih varnostnih pasov poveča tudi za 15

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference