Sedel sem za volan, pa že prvo presenečenje: ni bilo edino
SiolNET 17.01.2023 | Gregor Pavšič
Volvo XC40 recharge ni namensko izdelani električni avtomobil, kljub prehodni vlogi pa preseneča − motorja ni treba zagnati ali ugasniti, uredili so prtljažnik spredaj in zagotovili celo zelo konstantno krivuljo polnjenja. XC40 medtem ostaja pravi premijski športni terenec, ki z elektromotorjem omogoča med 280 in 350 kilometri vožnje.
Volvo je svojo bližnjo prihodnost predal v roke elektriki, tej pa se najprej približuje s predelanimi bencinskimi modeli. Kljub temu tak prehodni električni volvo zmore veliko dobrega − na primer za zagon motorja ni potreben pritisk na gumb, celo sprednji prtljažnik so mu uspeli dodati. Le cena je − če ne upoštevamo kar 11 tisoč evrov očitno rednega popusta − za tak električni avtomobil vseeno dokaj visoka. Električni XC40 nudi dobre informacije o delovanju