Milosavljević: Kriza tiskanih medijev v Sloveniji je permanentna in traja vsaj dvajset let

RTV Slovenija 03.02.2023  |  Kaja Jakopič

"Tiskani mediji so bili v devetdesetih in v prvih petih letih tega tisočletja izredno dobičkonosni, vendar se jim to pogosto ni poznalo," poudarja Milosavljević in opozarja, da se pri nas mnogi lastniki medijev premalo spoznajo na medijsko industrijo.

Potem ko so se slovenski tiskani mediji v zadnjem času zaradi različnih težav znašli v očitni krizi, ki se je izkazovala med drugim v nedavnih odpuščanjih zaposlenih, so se odzvali tudi že v slovenski vladi, kjer iščejo in pripravljajo mogoče rešitve v obliki državne pomoči. Ob tem so se takoj pojavili očitki, zakaj bi državno pomoč prejemali nekateri lastniki tiskanih medijev, ki so se v preteklosti izkazali kot neodgovorni do medijev, ki jih imajo v lasti.

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference