Italija turiste vabi tudi s posnetkom slovenske vinarne

RTV Slovenija 25.04.2023  |  Ž. E. Č.

Italijane spet razburja nova turistična kampanja Odprti za čudeže. Zdaj je prah dvignil nov promocijski video s prizorom, v katerem prijatelji nazdravljajo "lepi Italiji". Težava je, da ta ni bil posnet v Italiji, ampak v eni izmed slovenskih vinarn.

Ministrstvo za turizem in italijanska turistična agencija Enit sta za novo promocijsko kampanjo Odprti za čudeže namenila devet milijonov evrov, Italijani pa nad njo niso pretirano navdušeni. V enem izmed posnetkov novega promocijskega videa skupina prijateljev nazdravlja v čast "lepi Italiji". Tako okolica kot vino in modra okna v ozadju dajejo vtis, da je bil prizor posnet v Italiji, kar pa ne drži. Novinarka Selvaggia Lucarelli je za dnevnik Il Fatto Quotidiano

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference