Opera Evgenij Onjegin: Melodrama med asketskim in bohotnim

Dnevnik 27.05.2023  |  Gregor Pompe Gregor Pompe

Zdi se, da je snovalce nove postavitve opere Evgenij Onjegin Petra Iljiča Čajkovskega v ljubljanski Operi vodila predvsem želja čim bolj tekoče pripovedovati zgodbo, ki se zdi za današnji čas skoraj obupno melodramatična.

Slednje se zdi po eni strani skregano s sodobnim odtujenim, digitaliziranim svetom, a po drugi strani vendarle napaja žajfniški televizijski žanr, zato postane pripovedovanje zgodbe o Onjeginu predvsem naloga, kako se izogniti vzporednicam s takšnim lahkotnejšim žanrom. Če se je skušal Čajkovski Puškinovi ironiji približati z dvojnostjo rustikalnega in dvorskega (valček vs. poloneza) in s spretnim potujevanjem formalnih žanrskih ko...

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference