Klicna država​

Dnevnik 09.09.2023  |  Domen Caharijas Domen

Priznati moram, da imam s klicnimi centri, kot se strokovno imenujejo malo večje pisarne, v katerih sedijo (praviloma) slabo plačani študentje, ki skušajo le preživeti svojih osem ur, ne da bi jih kdo poslal v rodila samo zato, ker nimajo pri roki pravega odgovora, čuden odnos.

Le redko namreč človek naleti na kakšnega, kjer mu dejansko rešijo težavo, zaradi katere je klical. V 99 odstotkih primerov namreč človek tudi po klicu ostane sam s svojo težavo, morda dobi le napotek, kje bi njegovo težavo morali rešiti. Pri čemer je simptomatično, da se na klicni center obrneš potem, ko tam, kjer bi tvoj problem morali rešiti, tvojega problema niso znali rešiti. In se vrtiš v krogu. Še posebno klicni centri telekomunikacijskih operaterjev imajo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference