"Kmalu bomo tudi pri vas, praktično v nekaj dneh, kar pripravite se!"

Zurnal24 pred 30 dnevi  |  David Jug

Naš sogovornik je bil Ray Guo, direktor marketinga kitajske multinacionalke Honor, ki je pri nas znana predvsem po pametnih telefonih. Obiskali smo ga na sedežu podjetja v kitajskem Shenzhenu.

Blagovna znamka Honor je nastala kot projekt Huaweia. Njihov cilj je sprva bil, da z novo, mladostnejšo znamko k nakupu telefonov pritegnejo mlajše uporabnike. A kmalu po tem, ko se je kitajski velikan znašel v nemilosti Združenih držav Amerike in večjega dela Evrope, se je Honor povsem osamosvojil. Zdaj smo v četrtem letu, ko je Honor neodvisen. Zanimivo je, da v prvem četrtletju letošnjega leta na Kitajskem samo Honor in Huawei beležita rast, pravi Guo: "Če pa

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference