Miha Majes Goyeve "Domislice" pripelje v 21. stoletje, tokrat kot kritiko poznega kapitalizma

RTV Slovenija pred 14 dnevi  |  A. J.

V ljubljanski galeriji Equrna lahko še danes in jutri ujamete razstavo Mihe Majesa, umetnika mlajše generacije, ki stopa v dialog s španskim mojstrom Franciscom de Goyo; svojo pisano menažerijo je namreč naslovil Los Caprichos (Domislice).

"Equrna je videti kot odložišče ali skladišče, kamor je nekdo izpraznil vsebino svoje kleti ali podstrešja, pa vse skupaj še malo zlepil, razbil in morda ponovno zlepil," je ob odprtju pisane razstave komentiral likovni kritik Boštjan Jurečič. Majes pa je svoj ustvarjalni pristop pojasnil takole: "To počnem zavestno, z namenom, da bi zgradil še kompleksnejši sistem – stremim k izgradnji metasistema, v katerem je neskončno informacij, ki jih mora nato gledalec sam

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference