"Podatki za lani kažejo 500-odstotno povečanje incidentov z motenjem in zavajanjem GPS-signalov"
RTV Slovenija pred 4 urami | Anja P. Jerič
"T. i. spoofing vzbuja resne varnostne skrbi za celotno civilno letalstvo, saj je nevarnejši od motenja. Pri motenju pilot hitro opazi nedelovanje navigacijskih sistemov, pri zavajanju pa lahko napačno presodi in interpretira podatke," pravi Jure Griljc.
Konec lanskega leta sta svet pretresli dve hudi letalski nesreči. Na zahodu Kazahstana je strmoglavilo potniško letalo azerbajdžanske letalske družbe Azerbaijan Airlines, pri čemer je umrlo 38 ljudi, 29 jih je preživelo. Letalo je bilo namenjeno v Grozni v Čečeniji, a je močno spremenilo smer, dolgo časa krožilo, nato pa strmoglavilo. Ruski predsednik Putin se je nekaj dni pozneje azerbajdžanskemu kolegu Alijevu opravičil za "tragični incident" v ruskem zračnem