Preobrat na Darsu: spet preverjajo, ali bi Draganoviću in avtovlekarjem vzeli posel

Necenzurirano pred 5 urami

Na Darsu obračajo ploščo: po novem se ne upirajo več ideji, da bi sami zagotavljali odvoz poškodovanih in pokvarjenih tovornih vozil z avtocest. Kaj kažejo njihovi izračuni? In koliko je sploh vreden ta posel? Kdo vse dela za Dars Na dan v povprečju po tri intervencije Študija: avtovleka bi stala 9 milijonov, zaposlili bi 100 ljudi Bi Dars res delal minus v poslu, za katerega se zasebniki tepejo? Privoščite si nemoteno branje

Na Darsu so po izbruhu nove afere s posli avtovleke znova začeli razmišljati o tem, da poškodovanih in okvarjenih tovornjakov z avtocest ne bi več odstranjevali zunanji izvajalci. Po naših informacijah naj bi namreč na Darsu preverjali možnost, da bi to dejavnost opravljali sami. Še prejšnji teden so nas sicer iz državne družbe, ki jo vodi Andrej Ribič, prepričevali, da kaj takega ne bi bilo mogoče. Razlog: previsoki stroški. Pri tem so se sklicevali na študijo, ki

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference