Od oglasa na Facebooku do nagradne igre: draga nagrada za nekaj evrov in kot pika na i naročnina
RTV Slovenija pred 7 urami | Cirila Štuber, Prvi
"Vedno več je novih komunikacijskih kanalov, načinov plačevanja na daljavo, in vse to zlorabljajo spletni kriminalci," poudarja Jasmina Mešić. "Sram je verjetno pri tem dogodku na neki način enako pomemben kot izguba denarja," pa razmišlja Roman Kuhar.
Kljub preverjanju mnenj in vsebine, ki jo delijo posamezniki, Facebook in druga družbena omrežja, ne preverjajo prevarantskih oglasov, ki jih plačajo podjetja. Pripeljejo nas do nagradnih iger, s katerimi spletni kriminalci postopoma pridobijo naše zaupanje in nas prepričajo, da za nekaj evrov s kartico kupimo blago ali storitev, ki sta vredna precej več. Njihov cilj je pridobitev podatkov z naše kreditne kartice, ob pomoči katere nas potem naročijo na storitev, ki