Airbnb bo poslovne priložnosti iskal v španskih vaseh

RTV Slovenija pred 24 dnevi  |  Ž. E. Č.

Ker večja mesta v Španiji omejujejo kratkoročne najeme, se je podjetje za najem počitniških nepremičnin Airbnb odločilo, da bo v prihodnjih treh letih investiralo v promocijo mest v notranjosti države in tako izkoristilo potencial podeželskega turizma.

Španija, v katero se je lani zgrnilo 94 milijonov turistov, je druga najbolj obiskana država na svetu – več turistov privabi le Francija. Skoraj tretjina popotnikov se med potovanjem odloči za kratkoročni najem. Mesta, kot je Barcelona, tako ​​nameravajo do leta 2028 prepovedati vse kratkoročne najeme, medtem ko destinacije, vključno z Balearskimi otoki in Madridom, zahtevajo, da platforme s tovrstnimi ponudbami v skladu z novimi predpisi zmanjšajo število oglasov.

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference