"Najstnice pridejo z vrečo izdelkov, kupljenih na spletu, se razjočejo in povedo, da ne pomagajo"

RTV Slovenija pred 5 urami  |  Anja P. Jerič

"13-letnica, ki se naliči in je videti stara 19 let, si mnogo bolj lahko škodi s tem, ker bo postala privlačna za nasprotni spol, kot pa, da si bo morda nakopala dermatitis. Zato moramo najstnice učiti razmišljati," pravi dermatologinja Vesna Tlaker. "13-letnica, ki se naliči in je videti stara 19 let, si mnogo bolj lahko škodi s tem, ker bo postala privlačna za nasprotni spol, kot pa, da si bo morda nakopala dermatitis. Zato moramo najstnice učiti razmišljati," pravi dermatologinja Vesna Tlaker.

Najstnice so na družbenih omrežjih bombardirane z reklamami kozmetičnih podjetij, ki kot po tekočem traku vabijo z novimi linijami še bolj sijočih in dišečih izdelkov za ustnice, s privlačnimi odtenki lakov za nohte, s tekočimi pudri in takšnimi v prahu, za povrh s prikupnimi gobicami za nanašanje, s parfumi, črtali za oči in spreji za obstojnost ličil. Tu so za povrh še zvezdnice, ki obljubljajo "čudeže" s svojo linijo izdelkov, ki jih je preprosto "treba" imeti,

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Uporabniške preference