Že letos poskusno v Avstriji: povsem nov tip prodaje avtomobilov

SiolNET 08.01.2023  |  Gregor Pavšič

Stellantis – eden največjih avtomobilskih koncernov (Peugeot, Citroën, Fiat, Opel, DS ...) – bo že letos poskusno začel uvajati agencijski tip prodaje avtomobilov. Kupec jih bo naročil pri proizvajalcu, in ne lokalnem trgovcu. Zadnjim bodo pripadle manjše provizije, za stroške zaloge pa jim ne bo več treba skrbeti. Stellantis, ki trgovcem obljublja enako dobičkonosnost in želi stroške distribucije do leta 2030 prepoloviti, bo spremembe letos poskusno uvajal tudi v Avstriji. V Sloveniji skupina Emil Frey

Sprememb za uradne trgovce pod Stellantisom bo v primeru agencijske prodaje več. Proizvajalec bo nosil stroške zaloge, prav tako tudi distribucije avtomobilov od tovarn do salonov. Ti stroški danes predstavljajo okrog 30 odstotkov cene avtomobila in do leta 2030 jih želijo znižati za polovico. Ker bo stroškov in tveganj manj, se bo za trgovce zmanjšala tudi prodajna marža oziroma provizija. Provizija bo ves čas ista, in sicer okrog pet odstotkov Trenutno znaša

Preberite še

Avtomobilizem, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem