Prepoved v Avstriji, tradicija v "smeti": kaj še preostane Evropejcem?
SiolNET 17.02.2023 | Gregor Pavšič
Tam, kjer imajo avtomobilski proizvajalci iz Evrope − in z njimi celoten sektor, ki zaposluje 13 milijonov ljudi − veliko prednost pred Teslo in Kitajci, so tradicija, zapuščina in moč blagovnih znamk, ki so jih negovali desetletja. Nekateri so že ugotovili, da te tradicije ne gre vreči stran. Kaj kmalu lahko postanejo ključni branik, s katerim se bodo v času elektromobilnosti borili proti neprimerno mlajšim tekmecem.
Podpis inženirja na Mercedesovem motorju AMG, ki ga je ročno sestavil. Foto: Mercedes-Benz Zadnji teden je bil simbolni udarec za avtomobilski svet odpoved tradicionalnega Volkswagnovega srečanja pri Vrbskem jezeru. Ta ni več v skladu z usmeritvami naselja Reifnitz (slovensko Ribnica), kjer živi nekaj več kot 800 ljudi. Kultni GTI-Treffen je bil dogodek, ki je pred epidemijo covid-19 skoraj 40 let presegal okvire zgolj Volkswagnove znamke in ljubiteljev starejših