Zaživel klicni center: večina pacientov išče dostopnega zdravnika

24ur 01.03.2023

Ob 12. uri je z delom začel nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema. V prvem dnevu delovanja se je na številko 080 18 01 obrnilo 446 klicateljev. Ker so nekateri zaradi čakanja ob začetnem navalu na klicni center klic prekinili, so operaterji skupaj odgovorili na 329 klicev. Paciente je večinoma zanimalo, kateri družinski zdravniki še opredeljujejo paciente, je medijem pojasnil vodja projekta e-zdravje pri Telekomu Slovenije Peter Pustatičnik.

Največ, 78 odstotkov klicateljev, se je na klicni center obrnilo po pomoč pri iskanju zdravnikov, ki še opredeljujejo paciente. Med njimi jih je največ spraševalo po družinskih zdravnikih, zatem pa po ginekologih. 14 odstotkov ljudi je spraševalo po drugih informacijah, pet odstotkov jih je poročalo, da se zdravnik ne javi, tri odstotke klicateljev pa so operaterji preusmerili v druge klicne centre. Ob tem so na ministrstvu za zdravje pojasnili, da je povprečni čas

Povezane novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem