Kako nagovoriti glavnino spletnih uporabnikov in prodati?

SiolNET 18.09.2023

Svoj profil na vsaj enem družbenem omrežju ima v Sloveniji 1,25 milijona oziroma 82 odstotkov ljudi v starosti od 18 do 74 let (Valicon 2018/2019). Izmed vseh družbenih omrežij pa je še vedno največ uporabnikov prisotnih na Facebooku, kjer ima svoj profil več kot 900 tisoč Slovencev. Če k temu dodamo še Instagram, kjer ima svoj profil 620 tisoč ljudi v Sloveniji, lahko hitro vidimo izredno velik potencial Meta oglaševanja za skoraj vsako podjetje, ki želi doseči nove kupce s pomočjo spletnega oglaševanja.

n Natančno ciljanje in širok doseg Ne glede na to ali se ukvarjate s prodajo modnih izdelkov, ekološke hrane ali energetskih rešitev na področju obnovljivih virov energije, boste na Facebooku/Instagramu našli svoje občinstvo. Po izkušnjah Davida iz Growthcom najbolje deluje oglaševanje spletne prodaje izdelkov do vrednosti 50 evrov, čeprav ni absolutnega pravila. Hkrati pa lahko pridobite zajetno število povpraševanj po produktih, kjer spletni nakup ni smiseln oz.

Povezane novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem