Kako naj se spletni trgovci pripravijo na črni petek in veseli december

Finance.si 25.09.2023

Spletne trgovine kar 80 odstotkov svojega prihodka ustvarijo že v prvi polovici decembra, zato je pravočasna optimizacija vseh potrebnih procesov ključna Decembrski čas je že leta najpomembnejša prodajna sezona v letu.

Ogromen delež nakupov se namreč iz fizičnih trgovin seli v spletne trgovine, saj je ta nakup enostavnejši, hitrejši in kupec se izogne gneči. Spletni trgovci morajo tako poskrbeti in se pripraviti, da bo decembrska prodajna sezona tekla brez večjih zapletov, saj je to ključ do želenega prodajnega rezultata. Sama priprava na prodajno sezono mora biti celostna in zajemati vse procese znotraj podjetja. V nasprotnem primeru bo proces, ki ga nismo optimizirali,

Finance.si »

Gospodarstvo, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem