Katero aplikacijo za neposredno sporočanje izbrati za učinkovit marketing

Finance.si pred 10 dnevi

MetaKocka je v svoji platformi OrderManagement v nabor komunikacijskih kanalov poleg e-pošte in SMS vključila tudi Viber in WhatsApp.

SMS velja za nepogrešljivo orodje v svetu marketinga, saj lahko doseže končnega kupca bolje kot katerikoli kanal. Nagovarjanje kupcev prek SMS sledi današnjemu načinu življenja in navadam. Vse več prostega časa preživimo ob telefonu in večina ljudi ima telefon vedno pri roki. Tako je to orodje, s katerim kupca dosežemo v trenutku. Zaradi zahtevnosti trga, konkurence in vse večje ponudbe poleg SMS trg zahteva nove rešitve v obliki aplikacij za neposredno sporočanje.

Povezane novice »

Gospodarstvo, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem