Zakaj digitalno oglaševanje v B2B pogosto ne deluje

Finance.si 17.06.2025

Veliko B2B podjetij oglašuje digitalno, a z rezultati niso zadovoljna.

Težava ni v kanalih, temveč v vsebini in pristopu. Pristop kopiraj-prilepi (copy-paste) je najpogostejša napaka, ki jo naredijo podjetja, ko se lotijo B2B-oglaševanja. Svoje obstoječe marketinške aktivnosti in materiale zgolj prekopirajo na različna družbena omrežja in se potem držijo za glavo ter se čudijo slabim rezultatom. Na različnih dogodkih poslušam, kako je LinkedIn edina platforma, vredna oglaševalskega vložka za B2B-podjetja. Da se na Instagramu ali

Finance.si »

Gospodarstvo, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem