Pet osrednjih trendov B2B spletnega poslovanja

Finance.si pred dvema urama

Razvejana mreža digitalnih kanalov podjetjem B2B omogoča, da svoje stranke pričakajo na pravih točkah njihovih spletnih aktivnosti.

S pomočjo avtomatizacije in umetne inteligence lahko ta podjetja zasledujejo ključne trende v B2B spletnem poslovanju, ki omogočajo tudi vse bolj učinkovito ustvarjanje in negovanje leadov Kupci tudi v B2B spletnem nastopu vse bolj pričakujejo personalizirano izkušnjo, ki temelji na njim prilagojenih priporočilih. Medtem podjetja, ki delujejo na B2B trgu, vse bolj prehajajo na digitalne tržnice in modele direktne prodaje kupcu (D2C). Z uvedbo vse bolj

Povezane novice »

Gospodarstvo, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem