Voznik mora vedeti: zimska ura resnice, ki je katalogi ne razkrivajo

SiolNET 20.01.2023  |  Gregor Pavšič

Prodajni katalogi električnih avtomobilov pogosto preveč optimistično navajajo doseg po standardu WLTP, ki pa predvsem za zimske mesece ne razkriva vsaj od 20 do 30 odstotkov višje realne porabe in s tem manjšega dosega. Če avtomobil poleti prevozi 350, jih bo pozimi le še 250. To vpliva tako na pogostost polnjenja in tudi na strošek stotih kilometrov dosega. Med proizvajalci in avtomobili so med poletno in zimsko porabo razlike precejšnje.

Polno naložena tesla model Y s strešnim kovčkom je imela na vožnji do Švice porabo 25 kWh na sto kilometrov. Foto: DEMS Najprej o zgornji fotografiji. Ignac Završnik, član Društva e-mobilnost Slovenije (DEMS), se je s teslo model Y odpeljal na smučanje v Švico. Z enim od najbolj energijsko učinkovitih avtomobilov je za 707 kilometrov porabil 178 kilovatnih ur (kWh) električne energije, kar pomeni porabo 25 kWh na sto prevoženih kilometrov. V avtomobilu je bilo pet

Preberite še

Avtomobilizem, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem