Citroën ni zadovoljen, novi šef je dobil jasen cilj

SiolNET 03.07.2023  |  Gregor Pavšič

Citroënovo razširjeno evropsko regijo bo vodil Laurent Diot, ki je trenutno v službi pri Abarthu. Diotova glavna naloga bo povečati tržni delež Citroënove znamke na evropskem trgu.

Laurent Diot Foto: Citroën Citroën je za vodenje znamke v Evropi pooblastil Laurenta Diota, ki je do zdaj znotraj Stellantisa delal pri Abarthu. Francozi bodo razširili svojo evropsko regijo, ki vključuje tudi vzhodnoevropske, balkanske in evrazijske države. Diot bo neposredno odgovarjal izvršnemu direktorju Citroëna Thierryju Koskasu. Med Diotovimi glavnimi nalogami bo povečati Citroënov tržni delež na evropskem trgu. Cilj se je povzpeti na pet odstotkov, in to že

Preberite še

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem