Med prve tri v Evropi? Ozadje načrtov kitajske "invazije".
SiolNET 28.07.2023 | Gregor Pavšič
Evropski avtomobilski proizvajalci bodo morali znatno zmanjšati razvojne in proizvodne stroške, če bodo želeli v prihodnje konkurirati zdaj cenejšim avtomobilom kitajskih proizvajalcev. Tem nižje cene omogočajo nižji stroški dela in tudi ugodnejše cene surovin, kot so baterije. Lahko kitajske znamke v Evropi dosežejo 15-odstotni delež že prihodnjih v dveh letih?
"Iz vidika konkurenčnosti z naslova stroškov so 25 odstotkov boljši od nas. Morali se bomo boriti," je bil ta teden jasen Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa. Govoril je o načrtih kitajskih proizvajalcev, da v tem desetletju občutno povečajo svoj tržni delež v Evropi. Lani je ta znašal okrog devet odstotkov. Nižji stroški dela, cenejši dostop do ključnih surovin … Kitajski proizvajalci izkoriščajo nižje stroške dela in tudi dostopnost do ključnih sestavin