Med prve tri v Evropi? Ozadje načrtov kitajske "invazije".

SiolNET 28.07.2023  |  Gregor Pavšič

Evropski avtomobilski proizvajalci bodo morali znatno zmanjšati razvojne in proizvodne stroške, če bodo želeli v prihodnje konkurirati zdaj cenejšim avtomobilom kitajskih proizvajalcev. Tem nižje cene omogočajo nižji stroški dela in tudi ugodnejše cene surovin, kot so baterije. Lahko kitajske znamke v Evropi dosežejo 15-odstotni delež že prihodnjih v dveh letih?

"Iz vidika konkurenčnosti z naslova stroškov so 25 odstotkov boljši od nas. Morali se bomo boriti," je bil ta teden jasen Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa. Govoril je o načrtih kitajskih proizvajalcev, da v tem desetletju občutno povečajo svoj tržni delež v Evropi. Lani je ta znašal okrog devet odstotkov. Nižji stroški dela, cenejši dostop do ključnih surovin … Kitajski proizvajalci izkoriščajo nižje stroške dela in tudi dostopnost do ključnih sestavin

Preberite še

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem