Svet tovornjakov na glavo? Spodbudni testi, a vrtoglave cene.
SiolNET 11.10.2023 | Gregor Pavšič
Električni tovornjaki vsaj teoretično postajajo realnost. Bolj kot doseg se kot izziv pojavlja vprašanje zadostne polnilne infrastrukture in cene tovrstnih vozil. Električni vlačilec lahko stane tudi 2,5-krat več od dizelskega, a v določenih primerih naj bi se začetna investicija prevozniku povrnila že po 600 tisoč kilometrih.
Foto: Mercedes-Benz Mercedes je razkril električnega actrosa in dogodek označil za začetek nadomeščanja klasičnih dizelskih vlačilcev. Električni naj bi dizelske sčasoma presegli tudi z vidika ekonomičnosti, ki je v prevozniškem poslu kajpak osnovno vodilo. Tovornjak so šele razkrili, serijska proizvodnja se bo začela šele proti koncu leta 2024. Oblikovno vlačilca zaznamujeta tako aerodinamiki prilagojen sprednji del kot tudi njegova dolžina 6,23 metra. Model