Anketa razkrila oceno zadovoljstva z zdravstvenim zavarovanjem
SiolNET 12.01.2024
Pri izbiri namestitve za počitnikovanje ima ocena zadovoljstva gostov vse večji vpliv na končno odločitev potrošnika, saj nam poda najrealnejšo oceno storitve. Nič kaj drugače ni pri zdravstvenem zavarovanju, kjer je ocena zadovoljstva še toliko pomembnejša, saj gre za storitve, ki neposredno vplivajo na naše zdravje. Pri Varuhu zdravja, Vzajemni, z anketiranjem redno merijo stopnjo zadovoljstva uporabnikov. Preverili smo, kaj so razkrili rezultati ankete.
V hitrem in potrošniško usmerjenem tempu življenja je zdravje tista dobrina, ki je pogosto pozabljena, dokler ni ogrožena. Zdravje mnogi jemljejo kot samoumevno, a samo do trenutka, ko sami zbolijo ali pa zbolijo njihovi bližnji. Lahko smo zadovoljni, da slovenski zdravstveni strokovnjaki danes uspešno pomagajo pri številnih še tako zapletenih zdravstvenih težavah, a zalomi se pri dolgih čakalnih vrstah, ki so vse prepogosto daljše od tega, kar bi si pacienti in