Zakaj in kako? Najbolj mrzlo noč sem prespal v avtomobilu. #video

SiolNET 21.01.2024  |  Gregor Pavšič

Eno najbolj mrzlih noči zadnjih let sem preživel v električnem avtomobilu. Ni me zeblo, pri 20 stopinjah Celzija v notranjosti avtomobila sem prijetno spal. Koliko energije za ohranjanje toplote za potnike (če bi na primer za deset ur obstali v prometnem zastoju) potrebuje električni avtomobil? Zakaj je predvsem zjutraj, ko večina s hladnim zagonom klasičnih motorjev najbolj onesnažuje mestno ozračje, odmrzovanje avtomobila z baterijo tako hitro in za okolico neopazno?

Zunanja temperatura je bila kar 16 stopinj pod lediščem. Foto: Gregor Pavšič Preživeta noč v električnem avtomobilu v eni najbolj mrzlih noči zadnjih let v Sloveniji je imela dva glavna cilja – najprej preveriti, kakšna je poraba energije, če ponoči ves čas segrevamo notranjost avtomobila, in nato pojasniti, ali držijo spletni tabuji o tem, da bi se v primeru električnih avtomobilov in večjega prometnega zastoja pozimi zgodil pravi kolaps. "Camp mode" je odličen

Preberite še

Avtomobilizem, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem