Dvojni Kitajski udarec za Volkswagen, bolel bo še posebej nogometni
SiolNET 24.01.2024 | Gregor Pavšič
Volkswagen je lani po 15 letih na Kitajskem, največjem avtomobilskem trgu sveta, izgubil prvo mesto in ob tem še prestižno partnerstvo z Uefo. Na letošnjem evropskem nogometnem prvenstvu sredi Nemčije bo uradna avtomobilska znamka kitajski BYD, torej prav največji tekmec s kitajskega trga in znamka, ki je edina na svetu med električnimi vozili trn v peti tudi Tesli.
Kitajci so lani izdelali več kot 30 milijonov novih osebnih avtomobilov in jih na domačem trgu prodali 21,7 milijona, kažejo podatki kitajskega združenja osebnih avtomobilov (CPCA). Kitajska tako ostaja z naskokom največji in najpomembnejši avtomobilski trg na svetu. Lani je delež novih energijskih avtomobilov, kar na Kitajskem pomeni električne avtomobile, priključne hibride in vozila na vodik, znašal 35 odstotkov. Prodaja NEV je zrasla za 36 odstotkov, prodaja