Sedem razlogov, zakaj ciljano TV-oglaševanje osvaja slovenski trg
SiolNET 16.01.2023 | A. Kr.
Ciljano TV-oglaševanje (t. i. Addressable TV) je nov pristop, s katerim gledalci prejmejo oglase, ki jih najbolj zanimajo, oglaševalci pa hitreje pridejo do svojih zdajšnjih in potencialnih kupcev in uporabnikov. Svetovni trendi kažejo, da bo leta 2023 z velikim korakom osvojilo vse več kotičkov svetovne oglaševalske krajine.
Zadnji izsledki raziskave, ki so jo izvedli pri Go Addressable, so pokazali, da kar 41 odstotkov oglaševalcev, ki se do zdaj niso odločali za ciljano TV-oglaševanje, namerava tega začeti uporabljati letos. Kar 37 odstotkov tistih, ki so ciljano TV-oglaševanje že preizkusili, pa letos načrtuje povečanje sredstev, namenjenih tej obliki oglaševanja (Vir: https://goaddressable.com/). Če dodamo še podatek, da je 99 odstotkov vprašanih oglaševalcev z možnostmi, ki jih