Južna Koreja v svetu mode krepi svoj vpliv - novi obraz Diorja je Jimin, član skupine BTS

RTV Slovenija 17.01.2023  |  A. P. J.

Modna hiša Dior je šla po poti tekmecev, kot so Chanel, Prada, Gucci, Givenchy in Alexander McQueen, in tudi sama za obraz svoje reklamne kampanje izbrala zvezdnika K-popa. Odločili so se za Jimina, člana glasbene skupine BTS.

"Jimin je postal svetovni ambasador naše hiše. S tem je Jimin še poglobil prijateljstvo z Diorjem, saj je kreativni direktor Diorja za moško modo Kim Jones v preteklosti izdelal obleke za koncerte BTS," so sporočili iz priznanega francoskega podjetja. Ob tem so objavili tudi več fotografij, na katerih 27-letni južnokorejski zvezdnik s pravim imenom Park Ji-Min pozira v Diorjevih oblačilih iz poletne kolekcije. "Jimin pooseblja brezčasni duh in edinstvenost Diorja,"

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem