Super Bowl oglasi razočarali z dolgočasnostjo

24ur 13.02.2023

Super Bowl je skoraj vsako leto najbolj gledan športni dogodek v Združenih državah Amerike, kar oglaševalcem ponuja, da predstavijo svoje izdelke širokemu občinstvu, pri tem pa skušajo biti čim bolj inovativni in zabavni. Letos so težko pričakovani oglasi kljub številnim velikim imenom gledalce precej razočarali.

30-sekundni oglasni prostori med televizijskim prenosom letošnjega finala lige NFL so se letos prodajali za več kot 6,5 milijona evrov, v njih pa so nastopali številni znani obrazi. V oglasu za ameriške krofe Dunkin sta nastopila Jennifer Lopez in Ben Affleck, za ameriški mobilni operater je nastopal Bradley Cooper skupaj s svojo mamo, Steve Martin in Ben Stiller sta promovirala Pepsi, Adam Driver platformo za izdelavo spletnih strani, rocker Ozzy Osbourne

Preberite še

Zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem