Twitter kot prvo družbeno omrežje dovolil oglaševanje kanabisa v ZDA

RTV Slovenija 15.02.2023  |  J. R.

Twitter je dovolil oglaševanje izdelkov iz konoplje, tako z vsebnostjo CBD-ja in nizko vsebnostjo THC-ja. Facebook, Instagram in TikTok medtem še naprej prepovedujejo oglaševanje vseh izdelkov iz konoplje.

Podjetje je do zdaj dovoljevalo le oglaševanje izdelkov iz konoplje s kanabidiolom (CBD), ne pa tudi izdelkov s tetrahidrokanabinolom (THC), ki je glavna psihoaktivna substanca konoplje. Twitter bo oglaševanje dovolil podjetjem z ustrezno licenco za prodajo, ki bodo opravila postopek odobritve na Twitterju in oglaševala le v zveznih državah ZDA, kjer je njihovo delovanje zakonito. Predvsem pa z oglasi ne bodo smeli ciljati na mlajše od 21 let. Oglasi sicer lahko

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem