Turizem smo … algoritmi

Dnevnik 18.02.2023  |  n. n. n. n.

Velike spremembe na trgu delovne sile so izrazito vidne tudi na sejmu Alpe-Adria, ki je v sredo odprl vrata za obiskovalce.

Tiste, ki so na sejmu v imenu turističnih podjetij, agencij, turističnih krajev, območij, hotelov ali celo držav, bi lahko razdelili v dve kategoriji. Zelo malo je takšnih, ki še delajo po starih, predpotopnih metodah, ki spominjajo na preživele čase prejšnjega stoletja. To so tisti, ki na vsako vprašanje obiskovalcev postrežejo z odgovorom, predlogom, nasvetom, lastno izkušnjo in to podkrepijo s ponujenimi prospekti, letaki, zemljevidi ter kontakti in naslovi.

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem