Novost za lastnike vozil skupine Emil Frey v Sloveniji

Zurnal24 28.02.2023  |  Matija Janežič

Pri enem naših največjih avtomobilskih trgovcev, Skupini Emil Frey, so zagnali enotni klicni center za vseh svojih 12 znamk.

David Zapušek, vodja centra za odnose s strankami pri podjetju, je povedal, da storitveni centri pogosto uporabljajo zunanje izvajalce. Tudi oni za specifične naloge včasih najamejo zunanje podizvajalce, vendar so jih izkušnje naučile, da je koncept dela v lastnem klicnem centru drugačen. Emil Frey Avto Ni cilj biti največji, ampak najboljši Saša Despot Ko zunanjim izvajalcem posredujejo informacije, se namreč izgubi veliko podatkov, zato zunanji izvajalci delo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem