Ostro nad ZZZS: 'Želijo si statusa zabijalca zadnjega žeblja v krsto javnega zdravstva'

24ur 13.03.2023

Potem ko je generalna direktorica ZZZS dejala, da klicni centri ne morejo reševati problematike, ki je nastala zaradi omejitve števila pacientov pri določenem zdravniku, je predsednik sindikata PRAKTIK.UM v ostrem odzivu zapisal, da se v ZZZS "sklicujejo na lastno domišljijo, da je mogoče storitve opravljati kakovostno tudi ob višji glavarini". Ob tem pa izpostavlja problematiko zaupanja pacienta v zdravnika. Poudarja, da pacient potrebuje občutek, da bo "obravnavan kot oseba, ne kot produkt na proizvodni

V Sindikatu zdravnikov družinske medicine PRAKTIK.UM so se odzvali, kot so zapisali, na "nevzdržno izjavo" direktorice ZZZS Tatjane Mlakar, ki jo je podala za 8. marec. Dejala je: "Noben klicni center ne bo rešil težave, ki je nastala po tem, ko je bil v letu 2019 uvrščen dogovor o najvišjem limitu glavarinskih količnikov 1895, ki je zavezujoč za izbrane osebne zdravnike. Vemo, da je več zdravnikov, ki imajo več opredeljenih pacientov, in storitve kljub temu

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem