#kolumna Marketing

Dnevnik 24.04.2023  |  Matej Štakul Matej Štakul

Ste se kdaj vprašali, kaj človeka najbolj prepriča k nakupu avtomobila.

So to znamka, izgled, moč motorja, serijska oprema ali cena? Vse našteto zagotovo, a zadnja leta kamenček v mozaiku prispeva tudi varnost. Da se o varnosti sploh pogovarjamo, pa je zasluga organizacije, ki sliši na ime EuroNCAP. Ta namreč od leta 1997 nastavlja ogledalo, dobiti čim višjo oceno na varnostnih trčenjih pa je postala prioriteta razvojnikov. Z razlogom. Potrošniki namreč danes ne bodo kupili avta, ki ni maksimalno varen, saj je izbira velika. Če je avto

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem