Gazelja rast blagovne znamke na največjih trgih

Dnevnik 15.05.2023  |  Tjaša Toni Skubic Tjaša Toni

Gazela dolenjsko-posavske regije in bronasta slovenska gazela leta 2002 Adria Mobil je uspešno gazeljo poslovno rast blagovne znamke Adria, ki je na evropskem trgu počitniških vozil prisotna že skoraj 60 let in danes velja za eno najbolj zaželenih blagovnih znamk, še nadgradila.

Leta 2011 je podjetje z zmago v Dnevnikovem izboru Zlata nit prejelo naziv najboljšega zaposlovalca v kategoriji velikih podjetij, v letu 2016 pa je postalo še veliki zmagovalec marketinške odličnosti Društva za marketing Slovenije. Kako gazela napreduje v zadnjih letih? Kako premišljeno kadrovanje in delo z ljudmi ter marketinška odličnost prispevata k uspehom in rasti podjetja? »Ugled tako družbe kot blagovne znamke gradimo skozi razvoj, proizvodnjo in trženje

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem