Podjetje IKEA Slovenija z dvigom mavrične zastave spodbuja k ustvarjanju bolj vključujočega okolja za osebe LGBT+

SiolNET 25.05.2023

Podjetje IKEA Slovenija ob mednarodnem dnevu boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji (IDAHOT) začenja družbeno odgovorno kampanjo z geslom Sprejemanje se začne doma. Z naborom aktivnosti v podjetju opozarjajo, da ima vsak pravico do doma, kjer se počuti dobrodošlo in sprejeto.

Foto: Cas Lachaert Podjetje IKEA Slovenija je drugo leto zapored 17. maja praznovalo mednarodni dan boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji (IDAHOT). Na ta dan so v podjetju tradicionalno izobesili mavrično zastavo pred trgovino v Ljubljani, začela pa se je tudi njihova kampanja Sprejemanje se začne doma. Podjetje IKEA želi s kampanjo spodbuditi čim več ljudi, da ustvarijo sočutne in vključujoče domove ter skupnosti, ki bodo omogočili boljše življenje za

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem