Kdo si želi deliti milijone evrov za prometno varnost
Necenzurirano 19.06.2023
Kaj je v ozadju kadrovskih pretresov na javni agenciji za varnost prometa? Kaj ima z njimi spopad za več sto tisoč evrov oglaševalskega denarja? In zakaj lahko uslužbenci agencije delajo za podjetje, ki bi ga morali nadzirati? Bo Alenka Bratušek razveljavila razpis? Tehnični pregledi: nadzirajo zasebnike in pogodbeno delajo zanje Spopad za oglaševalski denar agencije
Javna agencija za varnost prometa (AVP) je osrednja institucija na tem področju. Njena ključna naloga je zmanjšanje najhujših posledic prometnih nesreč. Toda za politiko in interesne skupine je zanimiva tudi iz drugih razlogov. Zadolžena je za odobravanje donosnih koncesij, na voljo pa ima vse več oglaševalskega denarja. To je verjetno eden glavnih razlogov, zakaj AVP že več kot sedem mesecev nima direktorja s polnim mandatom. Jože Hribar, ki je bil imenovan v času