Po nakupu sta ugotovila, da je prodajalec prevrtel kilometre. Kaj lahko storita?

SiolNET 27.07.2023

V začetku junija sem prek oglasa kupila vozilo od fizične osebe. Po telefonu mi je zagotovil, da je avto v dobrem stanju, da ga ima dve leti in da ima 330 tisoč prevoženih kilometrov. Z možem sva mu verjela, na videz nama je bil avto všeč. Vprašala sva ga, ali ima kakršnekoli napake, a je zagotovil, da je avto v redu. Po treh dneh je mož ugotovil, da manjka hladilna tekočina, ki očitno nekje pušča. Nato sva na avtu našla nalepko od servisa, ko so menjali zobati jermen, na kateri je pisalo, da je imel avto

Pravnik na dlani odgovarja: Spoštovani, vsekakor ste po zakonu o varstvu potrošnikov upravičeni do reklamacije nakupa. Glede na lažno informacijo o prevoženih kilometrih ter t. i. skriti napaki, puščanje hladilne tekočine, imate več možnosti. 25. januarja 2023 je začel veljati nov zakon o potrošnikih. Potrošnik lahko stvarno napako uveljavlja pri nakupu kateregakoli izdelka, če izdelek ne deluje. Pomembno je, da potrošnik reklamacijo vloži v roku dveh mesecev po

Preberite še

Zadnje novice »

Uvodnik / Spet

Mladina pred eno uro

Krivi za vse

Mladina pred eno uro

»Evropo lahko reši samo levica«

Mladina pred eno uro

Minister SD enako kot minister SDS

Mladina pred eno uro
Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem