Politika

Dnevnik 16.08.2023  |  Matej Štakul Matej Štakul
Vrag je odnesel šalo. Kitajski proizvajalci, med katerimi so najmočnejši MG, BYD, Zeekr in Nio, tako začenjajo svoj pohod na Evropo. »Razlika v ceni med kitajskimi in evropskimi avtomobili je velika. Če se ne bo nič spremenilo, se bo evropski srednji razred začel bolj množično odločati za kitajske avtomobile. Kupna moč ljudi v Evropi se namreč zmanjšuje,« je v začetku leta opozoril Carlos Tavares, prvi mož koncerna Stellantis. Razmere so namreč prišle do točke, ko

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem