Akos v vlogi postmodernistične Udbe

Nova 24TV 21.08.2023

Foto: Pixabay Mogoče se spomnite prizora iz lokala za hitro hrano v filmu Prosti pad.

Tistega dne William Foster (Michael Douglas) ´nataknjen´, češ da je burger na reklamni fotografiji drugačen od burgerja, ki ga je dobil na krožnik. Najbrž ste tudi sami že doživeli, da je burger (ali pa kaj drugega) v reklami nekaj povsem drugega, kar vam je bilo ponujeno. Temu se v postmodernističnem novoreku pravi – dezinformacija. Ampak zaradi nje se danes skoraj nihče ne razburja. Potrošnik ve, da mu oglaševalec ponuja dezinformacijo; oglaševalec ve, da

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem