Nemški kancler Olaf Scholz: "Ljudje so naveličani, jaz pa tudi"
RTV Slovenija 06.09.2023 | K. S., Maja Derčar, dopisnica

Letošnji avtomobilski sejem v Münchnu, ki se je prelevil v razstavo mobilnosti, kaže na spremenjeno razmerje med proizvajalci vozil. Kar 40 % razstavljavcev je kitajskih, po desetletju se je na izredno tekmovalno prizorišče z modelom S vrnila tudi Tesla.
Rdeča nit je električna mobilna prihodnost, pa tudi učinkovitejši motorji z notranjim zgorevanjem z manj izpusti škodljivih toplogrednih plinov. Kitajska konkurenca, ki privablja zlasti mlajše kupce, vnaša nemir v nemške avtomobilske koncerne, ki nikdar ne pozabijo poudariti, kako Kitajska svojo industrijo podpira z enormnimi subvencijami in kako so nemške cene energije in dela postale nekonkurenčne. Nemci vedo, da ne morejo uspeti le z luksuznimi modeli, ki resda