Potrebujemo tretji pas na obvoznici ali ne? Pooblaščeni inženir pojasnjuje.

SiolNET 21.09.2023

V zadnjem času se v medijih in na družbenih omrežjih pojavljajo številne ideje, kako naj bi družba za avtoceste (Dars) namesto širitve ljubljanskega avtocestnega obroča izvajala ukrepe, ki pa po mnenju pooblaščenih inženirjev, strokovnjakov, zavezanim raziskovanju, razvoju in gradnji prometnih sistemov, v resnici niso učinkoviti.

Poglejmo od začetka Ljubljanski avtocestni obroč je del ljubljanskega prometnega vozlišča, ki obsega križišče dveh izjemno pomembnih evropskih prometnih koridorjev, tako v železniškem kot tudi cestnem prometu, znotraj evropskega jedrnega prometnega omrežja TEN-T. Na vseh koridorjih veljajo pravila svobodne konkurence in enakopraven dostop do omrežja. Osnovno težavo ljubljanskega prometnega vozlišča je na prvi pogled zelo preprosto določiti – to je premajhna

Preberite še

Zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem