Ocenjujemo: Damijan Kracina: Napačna ladja

Delo 16.11.2023

Odprto ostaja iskanje kakšne presežne, sublimirane, morda celo psevdometafizične dimenzije, ni pa odveč niti odmerek ironične distance.

V nadaljevanju preberite: Razstava v Kostanjevici kljub svoji težko določljivi pomenskosti – ki seveda že dolgo ni relevanten dejavnik pri identifikaciji z umetnino – ne sodi v nabor neštetih projektov, ki dobijo status umetniškega avtomatično z uvrstitvijo v muzejsko ali galerijsko postavitev, pa četudi se manifestirajo kot ultimativna subjektivnost kot takšna, onstran dela samega ter odtujitve in samoobjektiziranja. Prav tako ni še eden od projektov, ki gledalca

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem